Training Collar Guide: Pick the training collar that best suits your pet

Siberian husky and his dog training demo

… Video Rating: 4/5

Be Sociable, Share!
  • you’re a good trainer

  • I can not even keep my husky how did you do that?

  • such a great band, bravo to you and bonjuk … ripping to him: (

  • I have all but husky Pupy sey me “you must show him (a god) that a boss” and can you tell me how can I do sey? And I can sey him when I stop and go he do that training. THx

  • That was great. RIP to your husky <3

  • First, you can ask a friend to help you, to keep ringed as an obstacle. Ask the friend to your dog to train to jump over you. Then try to reward the dog for the jump.

  • Sorry for the delay … Bonjuk died as a result of 12 and a half years old and a few sick lungs.

  • how do you train a dog to jump on your back?

  • lol at the man who could barely walk the dog, but took a look at how well behaved yours is lololol

  • how did he die?

  • You’re so cool! :))

  • 1, 04 bk grondhoe man in da fk do that

  • omg man I’m so so so so much what happens to your dog it was really really great dog it is like you guyz are real friends

  • Just start with and your youtube videos that I regularly. Thanks volgen.PetTrainingProgram

  • I’m sorry for the loss of your incredible dog, our Red Husky is also like this, so eager to please, my favorite dog I ever had, I’m so sorry, I know how heart broken you must, <3

  • I am surprised. You are an excellent dog trainer. I went through all your comments and tried to learn. I wonder if you wrote a dog training book! I have very good advice to train my Canadian Siberian Husky. He is seven months old and often get excited seeing strangers while walking. He starts jumping and demand petting zoo. I had to hold his belt. Any advice?

  • lol-ed at the old man walked by 1:04

  • Awww im sooo sorry to hear about Bonjuk! And pleeease I agree with some others … we all use some help in the training of our own. All of us have our “Bonjuks” πŸ™‚ and I had just looove like mine could do 1/2 of what you did! Please, please πŸ™‚

  • Awww im sooo sorry to hear about Bonjuk! And pleeease I agree with some others … we all use some help in the training of our own. All of us have our “Bonjuks” πŸ™‚ and I had just looove like mine could do 1/2 of what you did! Please, please πŸ™‚

  • Can you train my fun is great way to go

  • Awesome! I have a Siberian Husky that I trained, but you go!

  • Amazing! I wish my Sibe can do that. It’s weird how focused he is and not get bored. Love it!

  • Amazing. Training Huskyies is not easy to do.

  • My question is, how you get him to stay focused solely on you, let my huskies blow to lose focus.

  • so great …

  • Tight training … respects!

  • I wonder why you would even bother taking your sit means sit collar off! I mean the waterproof too! Anyways im going to order soon, hopefully tomorrow. I havent had much money, because im moving. And my vet loves to bleed me dry, by ordering Cosequin much more than I asked … not the first time with the veterinary surgeon!

  • I catch my dogs all the time and so do people who know what they …… you probably can not do … that’s why you say that!

  • Awsome training

  • Hi, we of course use the ‘Sit Means Sit colllar “that I was asssisted the development of our training to adjust, but what you like best, I always say!

  • Can you suggest a certain e-collar?

  • They can also be worn as a hond.Ze would not have the athleticism of a number of varieties, but they certainly can be very well behaved.

  • Hi Fred! Do you think it is possible to have a Basset Hound and behaved like your dog?

  • Hello Fred ….. I wanted to ask how I teach my dog ​​to the toy, and not to get away with the electric collar and how should I give him a command to aus or opening the mouth and let the toy with the electric collar …. . nice job by the way …. and I am from Panama … good work

  • Hmmm … there seems a lack of “OMG SHOCK collar” comments on this vid … that must mean that you put your money where your mouth is and they just talking hot air! Well done, Fred!

  • Yep that is a Belgian Shepherd Dog (Malinois), I love the dog play drive. Greetings! workingdogvids [dot] com

  • he is a mallinois? great job with him!

  • omg holy shit that a properly trained dog can bite him if he wants you to that person to get him he will run and chase the person down and grab him and growl at him and hold him down?

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed.